איך לנקות כיסא משרדי – מדריך הניקיון לריהוט משרדי

חברת ניקיון משרדים שמותאמת אליכם

יש לכם כיסא או שטיח מלוכלך במשרד ואין לכם מושג איך להסיר ממנו את הכתמים והריחות הרעים? הכנו לכם מדריך מפורט שילמד אתכם להבריק את הריהיטים במשרד כמו מקצוענים.

ניקיון רהיטים במשרד הוא חלק בלתי-נפרד מניקיון משרדים

בשונה משאר העולם, ישראל היא מדינה עם המון אקשן. מזג האוויר הרותח, המלחמות, ועליות המחירים הם רק חלק ממה שאנחנו הישראלים עוברים כל יום.
לכן, מדובר בכמות עצומה של סטרס שגורם לפעמים לתוהו ובוהו גם במשרד

כאשר אנחנו לחוצים בעבודה, לעיתים קורות טעויות.
האוכל נופל על השטיח, הקפה נשפך על הכיסא ובסוף אנו נשארים עם כתמים לא אסתטיים לעין וריחות שמאוד לא נעים להריח.
אם לא נטפל בכתמים ובריחות, אנחנו ניצור חוויה שלילית לעובדים ולמבקרים במשרד.

ההשפעה השלילית כתוצאה מהריחות והכתמים על הריהוט שלכם תבוא לידי ביטוי בעיקר על האורחים שמגיעים למשרד. גם אם הרצפה במשרד נקייה, או שהמטבחון והחלונות נקיים, תשומת הלב של האורחים שיכנסו למשרד שלכם אוטומטית תלך גם לעבר הריהוט.
זה כולל שטיחים, כיסאות, ספות וכל מה שעשוי מחומר שעלול לספוג נוזלים וקשה לנקות אותו.

 

איך לנקות ריהוט משרדי

אז איך מנקים ריהוט משרדי כמו מקצוענים?

כדי שלא נפגע בריהוט המשרדי שלנו תוך כדי הניקיון, צריך להתאים אליו את הטיפול הדרוש. אחרי שראינו בתחום העבודה שלנו את כל סוגי הבד וכל סוגי הכתמים – אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר.

לא יודעים באיזה סוג בד מדובר? בדקו את הרכב החומרים שמופיע בתווית של המוצר.

סוג הבדסוג הכתםשיטת ניקוי
פוליאסטרכתם קפההשתמשו במטלית לחה עם מים קרים כדי לספוג את הכתם. לאחר מכן, הוסיפו קצת סבון כלים עדין ושפשפו בעדינות את האזור המלוכלך. לבסוף, עברו שוב עם מטלית לחה כדי להסיר את הסבון וייבשו בעזרת מטלית יבשה.
פוליאסטרכתם שמןפזרו קצת אבקת טלק או עמילן תירס על הכתם כדי לספוג את השמן. תנו לזה כמה שעות ואחר כך נקו בעדינות עם מטלית לחה במים חמים וסבון. ייבשו את האזור עם מטלית יבשה.
ניילוןכתם דיוהרטיבו מטלית בתערובת של מים ואלכוהול (לפחות 70%), ושפשפו בעדינות את הכתם. כדאי לא לשפשף חזק מדי כדי לשמור על הבד. לאחר מכן, עברו שוב עם מטלית לחה ונקייה וייבשו.
ניילוןכתם ייןספגו את הכתם מיד עם מטלית לחה, ולאחר מכן ערבבו מעט חומץ לבן עם מים. נקו בעדינות את האזור המוכתם בתערובת הזו וייבשו עם מטלית יבשה.
רשת (Mesh)כתם אבקפשוט השתמשו בשואב אבק עם ראש רך או במטלית לחה כדי להיפטר מהאבק. זה קל ומהיר.
רשת (Mesh)כתם זיעההכינו תמיסה של מים עם סבון נוזלי, טבלו מטלית לחה ושפשפו בעדינות את הכתם. אחרי זה, עברו שוב עם מטלית לחה נקייה להסרת הסבון וייבשו היטב.
עור סינטטיכתם שומןנגבו בעדינות את הכתם עם מטלית לחה וסבון נוזלי. חשוב לא להשתמש ביותר מדי מים כדי לא לפגוע בעור. לאחר מכן, ייבשו את האזור עם מטלית יבשה.
עור סינטטיכתם דיוהרטיבו מטלית עם קצת אלכוהול ונקו בעדינות את הכתם. אחר כך, עברו עם מטלית יבשה כדי לייבש את האזור.
כותנהכתם דםשטפו את הכתם מיד במים קרים כדי למנוע ממנו להתקשות. אחר כך, נקו עם סבון נוזלי עדין ושטפו שוב במים קרים. ייבשו את האזור היטב.
כותנהכתם בוץתנו לבוץ להתייבש לגמרי ואז הסירו אותו בעזרת מברשת רכה. לאחר מכן, נקו עם מטלית לחה וסבון נוזלי עדין, וייבשו היטב עם מטלית יבשה.
צמרכתם שתןשטפו מיד את הכתם עם מים קרים כדי להסיר את הנוזל. אם נשאר ריח, נקו בעדינות עם מטלית לחה ומעט חומץ לבן. ייבשו עם מטלית יבשה.
צמרכתם שמןפזרו טלק או קמח על הכתם כדי לספוג את השמן. תנו לזה כמה שעות ואחר כך נקו בעדינות עם מטלית לחה ומים עם סבון נוזלי. ייבשו היטב עם מטלית יבשה.
ניקיון ריהוט משרדי בשיטה מתקדמת

מה עושים אם הכתמים עדיין לא נעלמים?

כשאנחנו ננסה להסיר כתמים מהריהוט המשרדי שלנו בעצמנו, נצטרך לזכור שאף על פי שלרוב השיטות האלו יעבדו, יש תמיד מקרים יוצאי דופן שידרשו צוות מנוסה. לא כל כתם או ריח שננסה להעלים – יעלם. ולכן חשוב לדעת שיש פיתרון!


עוד ועוד חברות ניקיון משרדים מציעות כיום שירותי ניקיון גם לריהוט שלכם. בשימוש עם מכונות שטיפה מקצועיות, ניתן להסיר גם את הכתמים הקשים ביותר בזמן קצר.

תנו לנו לטפל בריהוט המשרדי שלכם בצורה מקצועית

אם אין לכם כוח להתחיל במבצע ניקיון על הריהוט שלכם, ואתם רוצים חווית ניקיון מתקדמת וחדשנית, תוכלו לתת לנו לעשות את זה בשבילכם! 

נעים להכיר – אנחנו אייל ניהול ואחזקה. חברת ניקיון שמתמחה במתן שירותי ניקיון ואחזקה במיוחד למשרדים ובניינים מסחריים. אנחנו מעלים את סטנדרט הניקיון בארץ ומשתמשים בציוד הכי מתקדם וחדשני שיש בשוק. אנו מציעים מגוון רב של שירותים מגוונים לנוחיותכם כמו: ניקיון משרדים בערב/בלילה עם מפתח, ניקיון בעזרת מכונות ניקוי חדשניות ואפילו הספקת חומרי ניקוי מטעמנו.

המטרה שלנו היא לתת לכם את שירותי הניקיון המותאמים אליכם, ולספק לכם חווית ניקיון נעימה שתשמור לכם על המשרד – ועל הכיס.

קבלו מאיתנו ניקיון ריהוט משרדי כמתנת הצטרפות

*המבצע הינו תקף למשרדים שגודלם לא עולה על 200 מטר

נראה לנו שאתם מוכנים לניקיון איכותי,
מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!

עוד מאמרים שיעניינו אותך

ניקיון מבנים

ניקיון ואחזקת מבנים זה אייל החזקות. מחפשים חברה לניקיון משרדים בתל אביב? מחפשים שירותי ניקיון ותחזוקה בעבור בניני משרדים או מרכזים מסחריים? אנחנו אייל ניהול

Read More »

אנו מודים לכם על פנייתכם

נחזור אליכם בהקדם

ונשמח לצרף אתכם לעוד עשרות לקוחות מרוצים.

יש לכם עוד שאלות?

אנחנו זמינים גם בוואצאפ!