ניקיון משרדים בהרצליה

חברת ניקיון משרדים מומלצת

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!

חברת ניקיון משרדים בהרצליה

בשני העשורים האחרונים נבנו באזור הרצליה ובהרצליה פיתוח עשרות מגדלי משרדים  כמובן שהמגדלים האלה דורשים ניקיון ותחזוקה על מנת לשמר את התדמית המרשימה שהם מציגים. בין המגדלים החדשים אפשר למנות את בניין “החושלים”, “בית מור הרצליה”, בית רוגובין, בית קבוצת דלק ועוד. שלא לדבר על בנייני המשרדים היותר ותיקים שמכילים ביניהם את חברות ההייטק המצליחות בארץ ובעולם.

כל הבניינים הללו כוללים שטחי מסחר גדולים ומשרדים. בכל אחד מהם חניון תת קרקעי. ניקיון של מגדל כזה דורש התייחסות הן למשרדים עצמם והן לשטחים הציבוריים. לעתים יש גם גינה קטנה באמצע המגדל, עציצים ועוד.

במגדל משרדים יש שטחים עצומים לניקיון. לובי, מעליות, מסדרונות, וכמובן כל החדרים המהווים את שטחי המשרדים. הרבה פעמים ישנם משרדים עם פרקטים, יש שטיחים בבניין או פינות ישיבה שגם הן ראויות לניקיון.

כדי לשמור על המשרדים האלה בצורה מיטבית, מומלץ להיעזר בשירותי ניקיון משרדים בהרצליה שתדאג לשמר את המקום ואף לשדרג אותו.

ניקיון משרדים בהרצליה
משרד נקי ומצוחצח

איך אפשר לבחור חברת ניקיון משרדים אמינה שמציעה שירותים במחיר הוגן?

אנשים ששוכרים משרדים אם מדובר בבעלי עסקים וחברות שונות, רוצים לשמור על הניקיון במשרד שלהם שכן זה כרטיס הביקור שלהם. אם הניקיון איננו מושלם והלקוחות שלהם נתקלים בלכלוך בתוך המשרד, אין ספק כי זה פוגע ברושם ובתדמית של המשרד.

באותו זמן, כולנו רוצים לשמור על הכיס בימים אלה שעליות המחירים משתוללות. לכן, רוב האנשים יחפשו את השירות הכי זול למשרד שלהם.

אז הנה – מצאתם ניקיון משרדים זול בהרצליה.

אבל רגע! המשרד עדיין מלוכלך ומוזנח!

זה לא חייב להיות או/או! המטרה שלנו היא לספק שירותי ניקיון ואחזקה בסטנדרט הכי גבוה בישראל – במחירים הוגנים שנבדקים ע"י מומחים בתחום.

לסיכום: כאשר מדובר בבניינים באזור הרצליה והרצליה פיתוח חשוב להיעזר בשירותי ניהול ואחזקת מבנים , ובחברה שיש לה צוותים מרובים של עובדים ואשר מסוגלת להרים פרויקטים של ניקיון מגדלי משרדים בהצלחה ובמקצועיות.

למה דווקא אנחנו מכל השאר?

אם יצא לכם כבר לבדוק על שירותי ניקיון משרדים בהרצליה, בטח שמעתם את המחירים וקצת נבהלתם. עם עליות המחירים בכל הארץ, גם כאן בהרצליה המחירים בעלייה חדה. קיים קושי אמיתי למצוא חברת ניקיון במחירים שפויים.

אנחנו כאן כדי לשנות ולחדש – המטרה שלנו היא לאפשר לעוד ועוד משרדים להנות משירותי ניקיון איכותיים במחיר שפוי. אנו מציבים סטנדרט חדש במדינת ישראל עם הציוד והחומרים הכי מתקדמים שיש היום בשוק.

התאמה של 100% אל הלקוח – באייל ניהול ואחזקה אתם תקבלו עם ההצעת מחיר הראשונית תוכנית ניקיון שנכתבת בקפידה ביחד עם התייעצות של צוות מוסמך ומנוסה. אתם תקבלו בדיוק את מה שהמשרד שלכם צריך.

על מנת להפוך את החוויה שלכם ליותר אישית, בנינו בשבילכם שאלון חדשני שיודע בדיוק מה המשרד שלכם צריך! 

>>נסו את שאלון הניקיון <<

 

ניקיון משרדים בהרצליה במחיר זול

כל בניין מסחרי בהרצליה חייב ניקיון יסודי

שירותי ניקיון בהרצליה גם לבניינים – בכל בניין משרדים היום יש שם קומת שירותים ומטבחונים המשויכים למקומות מסוימים. מעבר לניקיון של השטחים הציבוריים בין משרד למשרד, יש גם לדאוג לתחזוקה וניקיון של השטחים הללו. יש מסדרונות בהם יש למשל שטיחים ולכן צריך לדאוג להשתמש בחומרי הניקוי שלא יגרמו נזק לשטיחים. כאשר מדובר בפרקטים גם צריך לדאוג ולהשתמש בחומרי ניקוי השומרים על מראהו של הפרקט.

בהעסקת שירותי ניקיון משרדים, חשוב לדעת שמנקים פעמים רבות לא רק את השטחים הציבוריים כי אם גם את המשרדים עצמם ועושה זאת בצורה מקצועית השומרת על ניקיון המשרד והנכס כולו.

למידע נוסף על שירותי ניקיון >>

אנו מספקים גם שירותי ניקיון משרדים בתל אביב ובשאר הערים במרכז הארץ.

ניקיון בניינים בהרצליה
נראה לנו שאתם מוכנים לניקיון איכותי,
מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!

שאלות נפוצות

באמצעות שאלון קצר, אנו נוכל לקבל את הפרטים הדרושים על המשרד שלכם ולתת לכם הצעה שמכילה בתוכה בדיוק את מה שהמשרד צריך – לפי הניסיון הרב שלנו.

נסו את השאלון החדש באתר >>

מחקרים מלמדים כי משרד נקי יכול לשפר משמעותית את ביצועי העובדים ואף מעניק רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים

אנו מעניקים שירותי ניקיון מנתניה עד לראשון לציון .

העלות נגזרת משעות העבודה הנדרשות, נגישות האתר לתחבורה ציבורית, שעות פעילות המשרד, גודל המשרד ועוד מספר פרמטרים.

אנו מודים לכם על פנייתכם

נחזור אליכם בהקדם

ונשמח לצרף אתכם לעוד עשרות לקוחות מרוצים.

יש לכם עוד שאלות?

אנחנו זמינים גם בוואצאפ!